CRM

Stwórz bazę
lojalnych klientów

Aby odnieść sukces, ważne jest zdobywanie nowych klientów, ale równie istotna jest maksymalizacja relacji z klientem. SAP Business One oferuje narzędzia, które pomogą Państwu efektywnie zarządzać całym procesem sprzedaży i współpracą z klientem – od pierwszego kontaktu, przez finalizację sprzedaży, po obsługę posprzedażną i wsparcie serwisowe.

Jego zintegrowana funkcjonalność zapewnia pełny przegląd obecnych i potencjalnych klientów, dzięki czemu można lepiej zrozumieć i zaspokoić ich potrzeby. Dzięki temu można przyciągnąć potencjalnych klientów, zwiększyć sprzedaż i rentowność oraz zwiększyć zadowolenie klienta.

Zarządzanie sprzedażą
i relacjami z klientami

  • Sprzedaż i zarządzanie szansami - śledź szanse i działania od pierwszego kontaktu po finalizację transakcji.
  • Zarządzanie kampaniami marketingowymi - twórz, zarządzaj i analizuj działania marketingowe.
  • Zarządzanie klientami - przechowuj wszystkie ważne dane o klientach w jednym miejscu, synchronizuj i zarządzaj danymi kontaktowymi klientów zapisanymi w programie Microsoft Outlook.
  • Zarządzanie serwisem - skutecznie zarządzaj umowami gwarancyjnymi i serwisowymi, szybko wprowadzaj i reaguj na wezwania serwisowe.
  • Raporty i analizy - twórz szczegółowe raporty dotyczące wszystkich aspektów procesu sprzedaży, w tym prognozowania i analizy szans sprzedaży, przy użyciu szablonów przyspieszających pracę.
  • Zwiększ mobilność swojego zespołu sprzedaży - zarządzaj informacjami dotyczącymi sprzedaży w podróży, dzięki aplikacji mobilnej SAP Business One.
Kalkulator online
Oszacuj koszty SAP Business ONE w Twoim przedsiębiorstwie za pomocą bezpłatnego kalkulatora online